En kväll med Emma och August!

Hejsan bloggen! eller ni är ju människor som läser.. aja hej på er!
idag vakna jag upp vid tolv låg vid tv:n ett tag, gick och duscha, tänkte gå till Hanna men det börja regna skit mycket så jag gjorde aldrig det, så jag satte mej och kolla på pretty little liars på datan! älskar det nu. hihi. aja i alla fall så åt jag middag så gick jag ut och träffa Emma och Agge vi hade lite kult och så i parken och på skolgården heh.. längtar inte till skolan alltså usch.. men aja ska göra massa skit innan skolan har jag bestämt satt yey!aja nu ska jag väll sitta vid tv:n, datan eller nåt för att inte ha för tråkigt! jaja men vi hörs puss!♥
Jag och Emmis!

Kommentarer
Postat av: Elina

ÅÅÅH PRETTY LITTLE LIARS FTW! <3 Spencer gillar jag mest, men jag är typ lite kär i Keegan Allen, han som spelar Toby Cavanaugh! Så dö vacker! <3 Pretty little liars, bästa serien EVER!

2011-08-19 @ 01:20:50
URL: http://elinanykanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0