bara för att jag har tråkigt..

Vad har du på dig när du sover? - en tröjaaa
Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) - magen.. hehe..
Hur många kuddar har du i sängen? - två men sover på ingen.
Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? - oftast gör jag det.
Har du drömt "sann-drömmar" någon gång? - har hänt.

Tre saker jag inte förstår mig på: äckliga djur, läskiga filmer och skog
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: har inget hahaah..
Tre saker jag gör just nu: lyssnar på musik, chattar och bloggar dah..
Tre saker jag vill göra innan jag dör: gifta mej, äta alla ben & jerry's smaker och leva livet.
Tre saker jag kan: hjula, äta glass och sjunga (tror jag).
Tre saker jag inte kan: dansa, vara tyst till en låt jag kan och dricka cola.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: va, va och va?..
Tre saker jag skulle vilja lära mig: sjunga fint, dansa och hm...
Tre favoriträtter: tacos, kebab och pannkakor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0